Pojištění nám zachránilo dovolenou!
“Katko, jsme v Chorvatsku, stojíme na pláži v plavkách a ručníku a právě nám shořelo auto a hoří apartmán. Co máme dělat?” A jak to celé dopadlo? 😧
Už tomu bude rok, kdy jsem stála v Lidlu na pokladně a přišla mi sms od klientů:
“Katko, jsme v Chorvatsku, stojíme na pláži v plavkách a ručníku a právě nám shořelo auto a hoří apartmán. Co máme dělat?”
Musím říct, že jsem docela zpanikařila a málem v Lidlu nechala plný košík, protože jsem okamžitě volala zpět a zjišťovala situaci. Zkrátím historku přes klientské trampoty, až po happy end.
Dostali náhradní ubytování, náhradní let i proplacené auto. Všechno nakonec, až na šrámy na duši, docela dobře dopadlo.
Ale co jsem si z této historky vzala já?
Že musím více dbát na to, aby všichni klienti měli své smlouvy neživotního pojištění převedené pod moji správu a nebo sjednané mnou. Proč? To je jednoduché! Na finančním trhu to funguje tak, že i když jste finanční poradce daného klienta, ale nejste sjednatelem nebo správcem dané smlouvy, ze které chcete pro klienta plnění, vůbec nikdo se s vámi nebaví a neposkytne vám informace.
A co je největší přidaná hodnota každého poradce? Jsou to dvě věci.
Zaprvé má klient jistotu, že mu smlouvu každý rok přepočítáme, aby měl vždy dobře nastavené pojistné částky a dobrou cenu v rámci konkurence celého trhu. A to se vyplatí! To za vás nikdy žádná banka ani pojišťovna dělat nebude!
No a ta druhá přidaná hodnota je právě v okamžiku, když se něco stane. Poradce může klientovi se vším pomoci, poradit, vytelefonovat, vyplnit a občas také rozporovat pojistné plnění.
Apeluji tedy na vás, drazí klienti, ujistěte se, že jste nám poskytli všechny smlouvy pojištění aut, domů, společenské i zaměstnanecké odpovědnosti, ať máme společně vše pod kontrolou. Jak zjistíte, zda jste to udělali či nikoliv? Mrkněte se do své aplikace nebo moje partners a pokud tam smlouvu nenajdete, prosím napravte to a smlouvu buď pošlete svému poradci do mailu, nebo ji do aplikace přímo nahrajte.